Blog

25 edycja TC za nami. Warto było znów przyjechać do Sopotu!


Kiedy w 2010 roku w mojej głowie powstał pomysł zorganizowania TravelCampu, na polskiej mapie barcampowej z powodzeniem funkcjonowało wiele takich inicjatyw. Zazwyczaj organizowanych przez pasjonatów, a nie przez duże marki i korporacje. Eventy związane były zazwyczaj z jakimś konkretnym miastem (stąd Olcamp w Olsztynie, Spodek 2.0 w Katowicach czy 3camp w Trójmieście) albo daną branżą (wówczas powstawały HRcamp, Shopcamp czy Greencamp).

Krzysztof Głąbiński jak zwykle oczarował hotelarzy

Po kilku latach część barcampów przestała funkcjonować, gdzieniegdzie pojawiły się nowe inicjatywy. TravelCamp przetrwał, choć wcale nie było łatwo organizować sale, przygotowywać nowe programy, zapraszać ekspertów, a przede wszystkim pozyskiwać środki od sponsorów. Zresztą zbieram się, by te przeszło sześć lat pracy nad jedynym turystycznym barcampem podsumować któregoś dnia na TravelMarketing.pl.

Bartek Sułecki z Profitroom mówił o nowej platformie Guest Connect

Co do ostatniej edycji TravelCamp w Sopocie. Nie była może rekordowa pod względem frekwencji, ale i tak przejdzie do historii jako spotkanie organizowane po raz 25. z interesującymi gośćmi, świetną publicznością, wspaniałym tortem i wyjątkową miejscówką (jedno z moich ulubionych miejsc, klub Atelier, tuż przy sopockiej plaży). Nawet pogodę udało się zamówić, mimo że dwa dni wcześniej w Trójmieście padał… śnieg (co jak na maj jest dość rzadkim zjawiskiem).

Ekipa NetPOS zajęła strategiczne miejsce przy stoliku rejestracyjnym. 

Nie zabrakło oczywiście konkursów z nagrodami, sesji pytań od uczestników, a także wypełniania ankiet do naszego e-booka (kto był w Katowicach lub Sopocie, wie, o co chodzi). Cieszę, że się humory dopisały i wiele osób zostało na Afterku, gdzie przy piwku gawędziliśmy do późnych godzin wieczornych. Miłą niespodziankę przygotował team Qtravel, przychodząc z pięknym tortem z okazji 25 edycji TravelCamp!

Wspaniały tort travelcampowy od QTravel!

Pięknie dziękuję wszystkim za aktywne uczestnictwo, Krzysztofowi Głąbińskiemu za pomoc w organizacji eventu, a Sponsorom (Firmie Profitroom, Grupie eholiday.pl, IdoSell Booking oraz NetPOS) za wsparcie tej edycji. Do zobaczenia na kolejnym TravelCampie!

@fot. Bartosz Żukowski