Blog

TravelCamp na targach turystycznych Tour Salon


Druga edycja spotkania TravelCamp przyniosła sporo zmian. Przede wszystkim zmieniliśmy nieco formułę spotkania i – zgodnie z życzeniem wielu uczestników i naszymi zapowiedziami – otworzyliśmy się także na inne miasta.

I musimy przyznać, że pomysł zorganizowania Travelcampu w Poznaniu, podczas targów turystycznych Tour Salon 2010 okazał się dobrym rozwiązaniem. Przewinęło się przez salę ponad 110 uczestników, wśród których znalazło się wielu targowych gości. Wybierali oni interesujące ich wykłady, a w przerwach zwiedzali targowe pawilony i stoiska.

Co poza tym zmieniło się na TravelCampie? Zmniejszyliśmy liczbę prezentacji, wydłużając nieco czas trwania wykładów. Podzieliliśmy spotkanie na dwie części: pierwsza była bardziej produktowa (prezentowane były głównie produkty dedykowane branży turystycznej). Udział w niej wzięli: Konrad Jaśkowiak z PKT.pl, Mariusz Wojciechowski z eholiday.pl, Ola Tomaszewska z Travelportu oraz Marcin Ziniewicz z Traveltainment. Drugą część w całości poświęciliśmy zagadnieniu konwersji.

Ponadto w agendzie znalazło się miejsce na Gościa specjalnego. Podczas tej edycji zaproszenie do Poznania przyjął Mariusz Gąsiewski, autor bloga Marketing w Internecie, twórca i organizator SEMcampa, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Druga część znacznie ożywiła uczestników spotkania, dzięki czemu zaplanowany na koniec Panel dyskusyjny był dobrą okazją do owocnej debaty na temat zagadnień związanych z SEO i usability, a przy okazji – do podsumowania naszego poznańskiego travelcampu. Poza Mariuszem wystąpili także Paweł Ogonowski z Conversion.pl i Maciek Saganowski z Ultimo Consulting.

Tradycyjnie już przygotowaliśmy sporo upominków dla naszych travelcampowiczów, losując wejściówki na wieczór branżowy oraz vouchery hotelowe, ufundowane przez sieci DeSilva i Geovita. Po godzinie 17 ruszyliśmy do klimatycznego lokalu SomePlace Else (zaraz przy targach), by lepiej się poznać i porozmawiać przy piwku i kawce. Mamy nadzieję, że spotkamy się za 3 miesiące w równie dobrych nastrojach i w równie ciekawym miejscu.