Blog

Rekordowa frekwencja w Krakowie


Pomysł zorganizowania TravelCampu w Krakowie okazał się strzałem w dziesiątkę. Przyszło 112 osób – z dobrymi humorami, otwartymi umysłami i chęcią integracji i dzielenia się wiedzą, co w tej branży wcale nie jest takie powszechne i oczywiste.

Na sali konferencyjnej dominowały co prawda przedsiębiorstwa z Małopolski, ale nie brakowało także firm z Wrocławia, Poznania, Warszawy, Rzeszowa, Katowic, Opola i kilku innych miast w Polsce. Wśród uczestników byli hotelarze, touroperatorzy, piloci wycieczek, marketerzy, przedstawiciele kadry zarządzającej, nauczyciele akademiccy, freelancerzy oraz dziennikarze i wydawcy.

Głównymi tematami tej edycji były: kampanie mailingowe oraz social media marketing w turystyce i hotelarstwie. Uczestnicy mieli okazję spojrzeć na daną problematykę z punktu widzenia agencji interaktywnej działającej w imieniu klienta oraz firmy turystycznej realizującej własny pomysł na kampanię. Nie zabrakło tematów bardziej ogólnych, wyników badań, podsumowań i prognoz na 2011 rok.

Poza sporą dawką praktycznej wiedzy nie zabrakło upominków i niespodzianek. Uczestnicy spotkania mogli otrzymać książki lub szkolenia z reklamy w wyszukiwarkach zarejestrowane na płytach DVD. Miłym zaskoczeniem były także gadżety lub bezpłatne usługi dla uczestników oferowane przez samych prowadzących: z firm Arbomedia i Freshmail.

Cieszy także fakt, że podczas przerwy kawowej i AfterParty licznym dyskusjom i rozmowom przy kawie i piwku nie było końca. Najwytrwalsi pogaduchy skończyli na Kazimierzu grubo po północny.

Każda edycja TravelCampu różni się nieco od poprzedniej. Ale tak naprawdę program i atmosferę każdego spotkania tworzą jego uczestnicy. Raz jeszcze piękne dzięki za świeże pomysły, ciekawe i oryginalne opinie, propozycje nowych tematów oraz pomysły na ich realizację.

Specjalne podziękowania za wsparcie i pomoc merytoryczną należą się także Sponsorom, bez których nie odbyłaby się krakowska edycja. Projekt ten wsparły Firmy:
– Travelport,
– TravelTECH,
– Geovita,
– Freshmail
– portal turystyczny eHoliday.pl.

Zapraszam do śledzenia aktualnych informacji o TravelCampie na Facebooku.