Pierwszy TravelCamp już za nami
5 godzin wykładów, 11 prelegentów, 98 uczestników, 109 upominków oraz wiele nieformalnych rozmów podczas After Party – tak w największym skrócie przedstawiał się pierwszy TravelCamp.
Dyskutowaliśmy o komunikacji marketingowej, nowych projektach oraz trendach w przemyśle turystycznym. Założeniem spotkania była przede wszystkim wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi marketingowych, a także integracja branży turystycznej. Mamy nadzieję, że otwarta formuła spotkań pozwoli nam poznać się bliżej i zbliżyć nieco środowisko turystyczne.
Cieszymy się, że wśród uczestników pierwszej edycji nie zabrakło przedstawicieli czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Starwood Hotels & Resorts, Expedia, Mamaison Hotels & Residences, Sabre, Amadeus czy Booking.com.
Dla uczestników przygotowaliśmy sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych czy pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA. A podczas After Party, przy piwku i kawce do późnych godzin wieczornych debatowaliśmy nad kondycją rynku turystycznego.
W czasie TravelCampu oraz podczas After Party zebraliśmy wiele cennych uwag i wskazówek, które uwzględnimy podczas organizacji kolejnych edycji spotkania. Dziękujemy za przybycie i do zobaczenia na kolejnym TravelCampie już we wrześniu.