Blog

Web push – następca newslettera w branży travel


Świecką tradycją TravelCampu jest nie tylko prezentowanie wiedzy podczas samego eventu, ale także publikowanie eksperckich artykułów. Ma to tę zaletę, że osoby, które nie mogły uczestniczyć w danej edycji spotkania TravelCamp, mogą – przynajmniej częściowo – uzupełnić tę wiedzę zaglądając do mojego serwisu TravelMarketing.pl.

Nie inaczej było tym razem. Po katowickiej edycji TravelCamp (która odbyła się 23 marca w Strefie Centralnej w Katowicach) poprosiłem Joannę Wójcik z firmy PushPushGo, by przygotowała artykuł ekspercki na temat notyfikacji #webpush w branży turystycznej. Zachęcam wszystkich do lektury tekstu Web push – następca newslettera w branży travel. Jeśli chcesz rzucić okiem na jej prezentację na TravelCamp Katowice, kliknij tutaj.

Joanna świetnie zaprezentowała się w Katowicach, mam nadzieję, że to nie ostatnie jej wystąpienie na TravelCampie!



Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.