Blog

W Sopocie rozmawialiśmy o marketingu w branży travel


W czwartek, 7 kwietnia, odbyła się kolejna 21. edycja bezpłatnego spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną i hotelarską – TravelCamp. Wielokrotnie spotykaliśmy się z Wami w Trójmieście, ale pierwszy raz turystyczny barcamp zawitał do Sopotu. I to był strzał w dziesiątkę. Rewelacyjna miejscówka tuż przy plaży (klub Atelier), wspaniałe wiosenne słońce, wyjątkowy startupowy klimat, świetni prelegenci – tak w największym skrócie można podsumować TravelCamp.
tc-sopot

Czego mogliście się dowiedzieć na 21# TravelCampie?

Krzysztof Głąbiński (który tym razem reprezentował Supranational Hotels) mówił o wykorzystaniu GDS-ów w hotelarstwie. Grzegorz Samborski z VeInteractive Poland pokazywał, jak optymalizować działania reklamowe w branży turystycznej. Filip Kłodawski (niegdyś debiutował na TravelCampie, teraz współwłaściciel Animails.pl) zaprezentował e-mail marketing od zupełnie innej strony. Swoją drogą psychologia w marketingu chyba po raz pierwszy była prezentowana na TravelCampie (jeśli ktoś nie widział wystąpienia Filipa, polecamy jego artykuł na TravelMarketing.pl).

tc-sopot2

Po krótkiej przerwie na kawę i ciasto Mateusz Zieliński z Profitroom opowiadał o trendach w marketingu i sprzedaży, co pewnie zainteresowało licznie przybyłych hotelarzy. Justyna Gessner z ERV pokazywała, kiedy, jak i gdzie można sprzedawać ubezpieczenia turystyczne online. Cieszymy się, że na nasze zaproszenie pozytywnie zareagowała Dorota Szymanowska-Borzyszkowska, z startupu RoomAuction.com. Dorota mówiła, w jakim sposób można skutecznie pozyskiwać travel ambasadorów (więcej na ten temat programu Travel Ambassador znajdziecie w artykule Doroty).

sopot-tc

Nie zabrakło czasu na networking, wymianę doświadczeń i wizytówek, a także konkursy z nagrodami. Z żalem wyjeżdżaliśmy z Sopotu zostawiając wielu fantastycznych uczestników bawiących się jeszcze podczas Aferparty 🙂

Dzięki Wam TravelCamp wciąż trwa i się rozwija!

Partnerami technologicznymi tej edycji TravelCamp były firmy ERV oraz VeInteractive. Event wspierały ponadto takie marki jak Profitroom oraz Supranational Hotels. Pięknie dziękuję za wsparcie, pomoc w organizacji, aktywny udział, wiele inspirujących rozmów! I do zobaczenia na kolejnym TravelCampie!

PS. Dzięki Travelizer za fajną relację ze spotkania! Osobne podziękowania należą się Bartoszowi Żukowskiemu za zdjęcia!



Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.