Blog

9 ekspertów na warszawskim TravelCampie


Wyjątkowa, zróżnicowana i w nietypowej akademickiej atmosferze – tak w kilku słowach moglibyśmy opisać ostatnią, warszawską edycję wydarzenia TravelCamp, które odbyło się 4 grudnia 2013 na Akademii Leona Koźmińskiego. Z pewnością mimo „uczelnianego” charakteru miniona edycja była jedną z najbardziej dynamicznych i pełnych pytań do prelegentów, o czym świadczy fakt, iż mury uczelni opuściliśmy dwie godziny po zaplanowanym czasie…

Warszawską edycję i zarazem pierwszą sesję rozpoczęła prezentacja Agnieszki Dąbrowskiej-Leszczyńskiej przedstawiająca wpływ zapachu na zachowania konsumenckie. W ramach prezentacji oprócz teoretycznych informacji zostały zaprezentowane przykłady różnorodnego zastosowania aromamarketingu z branż związanych nie tylko z hotelarstwem. Agnieszka Kukałowicz (Qtravel) przedstawiła problematykę wyszukiwania ofert przez współczesnego turystę stawiając tezę, iż przyszłość stanowi wyszukiwanie semantyczne, wyszukiwanie od strony inspiracji/potrzeb klienta, a także personalizacja ofert. Z kolei Waldemar Antonowicz (Profitroom) omówił możliwości wykorzystania medium jakie stanowi strona internetowa na przykładzie najnowszej i zarazem najnowocześniejszej realizacji firmy czyli witryny Hotelu Haffner w Sopocie.

Drugą sesję otworzyła prezentacja Witolda Janczyńskiego (Planners), w ramach której oficjalnie powiedział „do widzenia” aplikacji Excel pokazując najnowszą realizację swojej firmy start-up`owy produkt Meeting.pl. Następnie nastąpiła chwila dla hotelarzy (i nie tylko) – Agnieszka Sapa (HRS) pokazała inspirujące case study hoteli, które na mocy opinii (uzyskanej dzięki HRS Deals) zbudowały swój silny wizerunek i uzyskały nominację do tytułu Hotel Roku 2014. Z kolei Jakub Ryznar (HRS) szkolił nas, w jaki sposób udoskonalić wizerunek hotelu w serwisie HRS prezentując dobre praktyki, jak również analizując wpisy arthotelu Castle Inn oraz VisitZakopane Moon Apartments.

Filip Kłodawski (Freshmail) oraz Rafał Szymański (Neckermann) podzielili się z uczestnikami swoimi doświadczeniami z tworzenia kampanii e-mail marketingu dla Neckermann`a wskazując na dobre praktyki oraz najczęściej popełniane błędy, a także efekty poszczególnych działań. Można powiedzieć, że na deser Magdalena Kachniewska (SGH) zagrała z nami w turystykę prognozując trendy i życzenia wobec ścieżek rozwoju branży poprzez grywalizację – miejmy nadzieję, iż już wkrótce będziemy mieć szansę na prezentowanie realizacji jej pomysłów.

Bardzo dziękujemy firmom HRS i Profitroom, które wsparły kolejną edycję przedsięwzięcia oraz firmie Żabka Polska za ogrom słodkości podczas przerwy kawowej, a także Akademii Leona Koźmińskiego za udostępnienie sali.

Do zobaczenia w przyszłym roku!